Danmark

Yd den rette varelevering til dine kunder

At arbejde i virksomhed kan være et overvældende arbejde med mange, lange og pressede dage. Man skal holde tungen lige i munden for at vedligeholde det skarpe overblik. Det er menneskeligt at fejle, og nogle gange glipper tingene. Men opstår der en fejl i forbindelse med kundekommunikation og varelevering, kan det have afgørende betydning for firmaets ry.

Hvordan sørger jeg for et godt omdømme?

Så hvordan sikrer du dig, at færrest mulige fejl opstår i forbindelse med kundekommunikation og levering af de varer, dine kunder bestiller fra din virksomhed? Du sørger for en distributør af Lager og logistik. Drag fordel af at ansætte pålidelig hjælp fra professionelle, der kan holde overblik over et mindre område af firmaet, og derfor have bedre tid til at være detaljeorienterede. Ligeledes vil du skulle have overblik over en mindre del af virksomheden, så også du har bedre tid til at være nøje opmærksom på dit fokusområde.

Den utilfredse kunde skal behandles godt

Hvordan behandler man en sag med en utilfreds kunde? Har du begået en fejl, eller har kunden modtaget en vare, der er blevet beskadiget undervejs i leveringen? Det er vigtigt at møde kunden i den frustration, de oplever. Når der er penge på spil, skal kunden ikke betale for dine fejl. Sørg for at kunden hurtigt kan blive betjent og deres sag tages i behandling. Du vil gerne yde den bedste service – også i en ærgerlig situation. Sørg for at din kunde er klar over dette. En fejl behøver ikke at være et endegyldigt farvel til et godt omdømme, såfremt du behandler sagen godt.

Husk, at jo flere kunder, du har i din forretning, og jo større sandsynlighed vil der være for, at der kan ske fejl! Alle virksomheder begår fejl, og så længe du kan vinde erfaring fra dem, skal du ikke begræde dem alt for længe!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *